piątek, 16 grudnia 2011

Dłuugo ...

Siemka ; *
Wiem strasznie długo mnie tu nie było ;( , Przepraszam za to . Postaram się to wszystko nadrobić ;)




Jak tam u was ? , Śnieg już spadł ? Bo u nas dalej nie ;(

Dziś w szkole ogólnie dobrze , pisałam dziś sprawdzian z matematyki , polskiego , angielskiego i poprawiałam sprawdzian z angielskiego ;D Hymm .. ciekawe jak mi poszło ;) .

Nie umiem doczekać się świąt a wy ?

Dziewczyny takie pytanko , macie jakieś pomysły na posty ?

Dobrze ja już lecę jak mi się uda może jutro do was zajrzę i dodam posta ; 3

Pozdrośki ; 3

4 komentarze:

  1. fajna grzywa;D ładne masz włosy:) zachęcam do obserwacji mojego bloga;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie ;)
    u mnie śnieg był około tydzień temu przez jeden dzień i ślad po nim zaginął :(
    no mi też przydały by się pomysły na posty ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie sniegu nie ma i chyba nie bedzie :(

    OdpowiedzUsuń